Musisz to zobaczyć: Wczorajsza promocja stopiła nasz serwer!

2009-04-01 01:02

 

No dobra, przesadziłem nieco ;-). Tak poważna awaria jest na impleBOT niemożliwa.

Faktem jednak jest, że zainteresowanie wygenerowane przez ogłoszoną wczoraj promocję "impleBOT 55% taniej" było tak duże, że jej niefortunne zgranie się z rozpoczętą przez serwer aktualizacją krytycznego oprogramowania rozsypało częściowo konfigurację serwera baz danych.

Kilkanaście godzin zajęło nam przywrócenie pełnej konfiguracji i wprowadzenie nowych ZABEZPIECZEŃ. Osobiście nadzorowałem prace do 23:57, gdy serwer ponownie odzyskał pełną sprawność.

Dla mnie wczorajsza sytuacja jest tylko potwierdzeniem, jak dobrym i trwałym (nie utraciliśmy żadnych danych!) systemem jest impleBOT.

W związku z faktem, że prawdopodobnie nie miałeś wczoraj możliwości skorzystać z 55% obniżki na abonament impleBOT, przedłużam promocję o 1 dzień!

https://tinyurl.com/cewasu

Ponieważ jednak wczorajsza awaria mogła nadwyrężyć Twoje zaufanie do impleBOT, mam dla Ciebie 2 GWARANCJE:

 


    ----------------------------------------------
    #1 GWARANCJA NAJWYŻSZEJ STARANNOŚCI
    ----------------------------------------------

W moim biznesie korzystam TYLKO z impleBOT, a posiadam bazy adresowe o łącznej objętości bliskiej 100 000 subskrybentów i wysyłam od kilku lat KAŻDEGO DNIA kilka do kilkudziesięciu tysięcy e-maili przez impleBOTa.
   
impleBOT jest systemem nerwowym mojego e-biznesu. Gdy impleBOT nie działa, mój e-biznes jest sparaliżowany.
   
Dlatego każda awaria (było ich tylko kilka w ciągu 5 lat i ani razu nie utraciliśmy danych) sprawia, że rzucam wszystko i nadzoruję naprawę  systemu do samego jej końca.
   
Prawdę mówiąc jestem ostatni, który kładzie się spać po usunięciu awarii - dzisiaj np. zasnąłem około 2 w nocy (2h po przywróceniu serwera do pracy), patrząc w laptopa, na którym wyświetlony miałem aktualizowane co sekundę statystyki obciążenia serwera.
   
Gwarantuję Ci więc osobiście najwyższą staranność i troskę o Twoje dane.
   
    ----------------------------------------------
    #2 90-DNIOWA 100% GWARANCJA SATYSFAKCJI
    ----------------------------------------------
   
impleBOT jest genialnym systemem. Dam się pociąć za to przekonanie.
   
Dlatego każdy, kto kupi abonament impleBOT otrzyma 90-dniową gwarancję satysfakcji.
   
Jeśli z jakiegoś powodu w ciągu 90-dni od opłacenia abonamentu uznasz, że nie było warto inwestować w system, zwrócę Ci 100% zapłaconej za abonament kwoty, a Twoje konto przekształcimy w darmowy FreeBot - nie utracisz więc danych.
   

 

Stoję w 100% za impleBOTem i szczerze uważam, że jest to najlepszy system e-mail marketingowy dla małych i średnich e-biznesów w Polsce oraz dla Ciebie.

Skorzystaj więc z 55% obniżki, zaoszczędź 70 zł, testuj bez ryzyka przez 90 dni i ciesz się wzrostem sprzedaży dzięki możliwościom, jakie daje tylko impleBOT.

Zamów swój abonament (albo kilka) dzisiaj, teraz:
https://tinyurl.com/cewasu

pozdrawiam,
Piotr Majewski

P.S. Masz czas do środy, do 23:59, aby zaoszczędzić nawet 70 zł i otrzymać profesjonalny system e-mail marketingowy z możliwościami nie gorszymi (czasem lepszymi) niż kosztujące 2000 zł miesięcznie systemy korporacyjne: https://tinyurl.com/cewasu

 

 

Powrót